設為首頁收藏本站

winning11

 找回密碼
 註冊
查看: 2462|回復: 18

[金帝苑] [Jitluen888報告]【金帝苑】Ada 好有偷食少婦Feel

[複製鏈接]

升級  86.3%

4

主題

137

帖子

263

積分

二星會員

Rank: 2

積分
263
發表於 2016-11-26 15:37 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
收藏到QQ書籤轉播到騰訊微博分享到QQ空間分享到新浪微博分享到豆瓣分享到網易微博添加到百度搜藏

馬上註冊,瀏覽更多最新內容及獨家圖片,簡單又快捷!

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有帳號?註冊

x
尋晚收早,人一路向旺角方向去梗,但係就唔知想去邊?!上11 look 下,一睇ada有返!即打去約,琪琪話要等半個鐘到,等!一定等,我想試好耐架喇!上到去响房等左我諗都有15分鐘!

突然有開門聲…我起身一睇!嘩,好似夜總會啲媽咪咁,一件黑色有閃珠既連身“嬲吊裙”,好有女人味,係越睇越靚風韻由存嗰隻…

跟住大家一齊除衫,一對34C or D既奶跳彈而出,身材表露無遗,完全走肥,我可以用fit黎形容!跟住我坐床邊大家抽水一返先,我二話不說啜佢Lin先,一手楂波,一手摸鲍,冇格手,摸多陣直情車起上黎,我直頭考左重型車牌,支棍硬到仆街…ada叫沖左涼先先肯去沖…

沖涼房就俾佢話哂事,泡泡樂…水箫呢啲基本野,冇咩的特别,功夫都係一流既!

上床問我要唔要冰火,咁梗係要試下你有幾多料啦,全程都係OK既,唔知佢有冇毒龍呢?吹到我叫停,跟住上套女上,頂佢唔知係咪收音機,夾到我舒服到仆街,知自己會爆架喇,直頭唔理喇,自己都加快向上頂……結果一招就俾Ada搞定左……

完左但係都冇去沖涼,佢話同我揼下,丫!又揼得唔錯喎,咁揼左一陣我就叫佢訓落黎俾我攬住,大家又抽下水,車下車下,ada出水喎,細佬又硬返,我問ada想唔想,佢話好丫!即刻拿套,準備上套之際~~响鐘!頂~~

當時大家都有點唔知點算好,我話算啦下次啦,跟住一齊嘻嘻哈哈去沖涼!個人覆卓指數100%
新人第一次報告,多謝收睇!完

升級  49.12%

117

主題

1778

帖子

2728

積分

四星級會員

Rank: 4

積分
2728
發表於 2016-11-26 15:57 | 顯示全部樓層
How old around?

升級  86.3%

4

主題

137

帖子

263

積分

二星會員

Rank: 2

積分
263
 樓主| 發表於 2016-11-26 16:12 | 顯示全部樓層
35歲左右

升級  72.59%

0

主題

15

帖子

226

積分

二星會員

Rank: 2

積分
226
發表於 2016-11-26 19:31 | 顯示全部樓層
Ada 算係幾好招呼。

升級  22.08%

0

主題

121

帖子

565

積分

三星會員

Rank: 3Rank: 3

積分
565
發表於 2016-11-26 19:34 | 顯示全部樓層
幾好服務咁

升級  54.44%

0

主題

100

帖子

177

積分

二星會員

Rank: 2

積分
177
發表於 2016-11-27 23:22 | 顯示全部樓層
肥嗎?白嗎?

升級  24.17%

2

主題

134

帖子

590

積分

三星會員

Rank: 3Rank: 3

積分
590
發表於 2016-11-27 23:27 | 顯示全部樓層
Ada 對奶真係好好搓

升級  22.96%

5

主題

58

帖子

92

積分

二星會員

Rank: 2

積分
92
發表於 2016-11-29 11:57 | 顯示全部樓層
ADA真係好正,諗起都硬

升級  6.3%

0

主題

29

帖子

47

積分

二星會員

Rank: 2

積分
47
發表於 2016-11-29 16:15 來自手機 | 顯示全部樓層
多謝師兄用心報告,對波好好搓真係性慾都強D

升級  35.19%

4

主題

76

帖子

125

積分

二星會員

Rank: 2

積分
125
發表於 2016-11-30 13:27 | 顯示全部樓層
時常見都係返夜間,唔岩時間,可惜
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

廣告查詢|手機版|winning11.com

GMT+8, 2017-2-23 05:54 , Processed in 0.052821 second(s), 19 queries , Gzip On, Apc On.

Modified by Winning11!

© 2001-2013 Winning11 Inc.

快速回復 返回頂部 返回列表