設為首頁收藏本站

winning11

 找回密碼
 立即註冊
查看: 6623|回復: 15

[佐 敦] [wtf46709394報告] 佐敦·極品泰妹後花園

[複製鏈接]

升級  0%

22

主題

140

帖子

300

積分

三星會員

Rank: 3Rank: 3

積分
300
發表於 2018-2-25 09:49 來自手機 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
收藏到QQ書籤轉播到騰訊微博分享到QQ空間分享到新浪微博分享到豆瓣分享到網易微博添加到百度搜藏
一樓一報告真係無咩人寫,咁我就寫多幾個啦。

我首選通常都係後花先,上網search定邊d有後花然後撳鐘睇下個樣o唔ok,再問下係咪真係有後花,因為148
同161好多時d泰妹唔係真係有後花。

通常都去佐敦先,因為佐敦多泰妹嘛,竟然搵到個超級靚女,係呢度就唔開地方同名啦,因為d泰妹次次都唔同名,而經常出現嘅樣又普通,呢個囡囡係我未見過嘅又玩得後花嘅,同埋我問過囡囡會唔會再來香港都話唔知來唔來,我已經係過年前兩個禮拜搵架啦。

係門口問她有無後花,她好似有d猶豫,然後話得,不過比正常泰妹貴左100,見她咁䚍女即入,她竟然識講少少普通話唔識英文嘅都可以溝通。都係先沖涼呀無水蕭(可能要加錢,我無問),跟住上床黏lin帶套吹,問環保要加錢,唔係吹爆嘅就無所謂唔要環保。跟住玩69,食飽魚同幫女獨龍,大瀨特瀨都唔詐型,然後我嘗試用手摸鮑,見無縮無鬱用埋手指插入,竟然得咗,fk從來未試過爽爆,咁都未算,然後我手指蠢蠢欲動,擺上小小對住個細d嘅窿輕輕插入,完全無不耐煩任我插,最後玩埋前後窿,不過隻手好難擺位反而插得唔入。

來正戲,任插唔嬲,任轉體位,然後插後花,因為茶ky茶得多所以好易入但唔鬆,好有feel,囡囡初頭叫我慢d輕d,插到最後係咁插都得,囡囡叫聲溫柔,對眼半咪,好鬼舒服感嘅樣,任揸波,不過個對波係假嘅,個人對於大波無波假波都無咩所謂,唔會強求。插後花仲插耐過前面,一路插一路大車都得,靚女大車爽,口鮑菊都無異味,同埋kiss個陣個口好鬼嫩,爽到爆!不停插插下囡囡話快點,口話快點但係身體完全無縮,我見都玩咗咁耐就爆啦。

沖完涼囡囡話唔玩後花嘅,因為會痛,我就好溫柔問我搞得痛唔痛,她話無,其實可能她覺得我比較靚仔白淨,因為我直徑4.5長12,唔通要5cm同18搞先會痛?而且我入閘前已經話得了哈哈,總之呢次真係爽到爆

升級  95.56%

24

主題

490

帖子

288

積分

二星會員

Rank: 2

積分
288
發表於 2018-3-9 18:15 來自手機 | 顯示全部樓層
C兄長得果12cm就咪成日提啦。      另外同你講九成泰妹超級靚都係人妖

升級  0%

22

主題

140

帖子

300

積分

三星會員

Rank: 3Rank: 3

積分
300
 樓主| 發表於 2018-3-9 18:53 | 顯示全部樓層
行運超人 發表於 2018-3-9 18:15
C兄長得果12cm就咪成日提啦。      另外同你講九成泰妹超級靚都係人妖

哈哈都無成日提姐,正常長短,依家轉玩指壓都無食泰妹啦

升級  95.56%

24

主題

490

帖子

288

積分

二星會員

Rank: 2

積分
288
發表於 2018-3-9 21:40 來自手機 | 顯示全部樓層
wtf46709394 發表於 2018-3-9 18:53
哈哈都無成日提姐,正常長短,依家轉玩指壓都無食泰妹啦

唔係講笑。  我奶過超索人妖後,泰妹見到都驚,蘋果成日都講拉左人妖泰妹做一樓一

講起JJ。 12-13cm都叫做正常,4.5cm粗就中上粗度,一山還有一山高,有囡囡同我講見過有佢手臂咁粗,香港人黎,唔敢比佢吊打飛機算,打飛機都要雙手上下咁打

升級  0%

22

主題

140

帖子

300

積分

三星會員

Rank: 3Rank: 3

積分
300
 樓主| 發表於 2018-3-9 21:59 | 顯示全部樓層
行運超人 發表於 2018-3-9 21:40
唔係講笑。  我奶過超索人妖後,泰妹見到都驚,蘋果成日都講拉左人妖泰妹做一樓一

講起JJ。 12-13cm都叫 ...

orz,ching你點知系妖?體得出嘅咩?

升級  95.56%

24

主題

490

帖子

288

積分

二星會員

Rank: 2

積分
288
發表於 2018-3-12 16:33 來自手機 | 顯示全部樓層
wtf46709394 發表於 2018-3-9 21:59
orz,ching你點知系妖?體得出嘅咩?

佢好沙紙d皮膚
把聲牛咁聲
好高大 有我咁高 176
波石頭
唔比摸。 好神祕。 息燈比你吊。 零接觸

升級  0%

22

主題

140

帖子

300

積分

三星會員

Rank: 3Rank: 3

積分
300
 樓主| 發表於 2018-3-12 17:42 | 顯示全部樓層
行運超人 發表於 2018-3-12 16:33
佢好沙紙d皮膚
把聲牛咁聲
好高大 有我咁高 176

感我又未試過喔,系呢次呢個假波,其他我食親都係真波女聲,我仲系次次都開晒灯添,系泰妹先比開灯

升級  0%

22

主題

140

帖子

300

積分

三星會員

Rank: 3Rank: 3

積分
300
 樓主| 發表於 2018-3-12 17:43 | 顯示全部樓層
行運超人 發表於 2018-3-12 16:33
佢好沙紙d皮膚
把聲牛咁聲
好高大 有我咁高 176

不過泰妹系多毛d,脚毛唇毛都有d

升級  95.56%

24

主題

490

帖子

288

積分

二星會員

Rank: 2

積分
288
發表於 2018-3-12 21:56 來自手機 | 顯示全部樓層
wtf46709394 發表於 2018-3-12 17:43
不過泰妹系多毛d,脚毛唇毛都有d

小心啦 c兄。 香港真係有好多人妖

升級  16.92%

1

主題

196

帖子

503

積分

三星會員

Rank: 3Rank: 3

積分
503
發表於 2018-3-12 23:21 來自手機 | 顯示全部樓層
+100後花園,feel 到似係妖
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 立即註冊

本版積分規則

手機版Ver2.0 (只限手機使用)|winning11.com

GMT+8, 2018-9-20 06:30 , Processed in 0.041514 second(s), 20 queries , Gzip On, Memcache On.

Modified by Winning11!

© 2001-2013 Winning11 Inc.

快速回復 返回頂部 返回列表